U bevindt zich hier: PR / Bedrijfsjournalistiek
Terug naar: Startpagina
Allgemein:

Effectieve PR en bedrijfsjournalistiek

PR adviezen die direct rendement opleveren

Hoe trek je de aandacht van potentiële klanten? Hoe schrijf je een goed persbericht? Welke media zijn er? En hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap wordt opgepikt door verschillende media?

Een goede journalist luistert scherp, vraagt precies door, is constructief, begrijpt snel en denkt mee. Observeren en vragen stellen om zo een goed verhaal boven tafel te krijgen. En dat geldt niet alleen voor de normale dagblad - en televisiejournalistiek, maar zeker ook voor de bedrijfsjournalistiek.

U heeft wat te vertellen? U wilt een boodschap overbrengen, een constructief debat voeren of draagvlak creëren? De manier waarop bepaalt of u gelezen, gezien of gehoord wordt. Hoe vaak wordt u niet gehoord, komt uw boodschap niet over, haalt u niet de media, terwijl u weet dat het toch moet kunnen: mensen boeien, mensen prikkelen, mensen beïnvloeden.

Schakel daarom Reubsaet Media in!